Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Krasnosielc

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: ugkrasnosielc-bip.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

UGK.ZP.7.2015 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krasnosielc
data opublikowania zdarzenia: 2015-12-02 13:25
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2015-12-02
Data końca składania ofert: czwartek 2015-12-10
Oznaczenie: UGK.ZP.7.2015
Szczegółowa informacja:

 Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z   nieruchomości położonych na terenie Gminy Krasnosielc, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 r. poz. 1399), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012- 2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami, uchwały Nr 212/12 z dnia 22 października 2012 r. Sejmiku Województwa Mazowieckiego w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Krasnosielc wprowadzonego uchwałą Nr XXV/128/12  Rady Gminy Krasnosielc z dnia 28.12.2012 r.

2. Odbiorem i zagospodarowaniem zostaną objęte:

1) bezpośrednio z nieruchomości:

a) odpady niesegregowane :

- odpady komunalne zmieszane - częstotliwość wywozu powyższych odpadów 1 raz w miesiącu, nie rzadziej niż co 4 tygodnie, wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbiór i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów.

b) odpady segregowane w tym:

-odpady komunalne zbierane jako frakcjamokra, odpady komunalne ulegające biodegradacji; -częstotliwość wywozu powyższych odpadów 1 raz w miesiącu, nie rzadziej niż co 4 tygodnie, wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym.

- odpady komunalne zbierane jako frakcjasucha -częstotliwość wywozu  1 raz w miesiącu, nie rzadziej niż co 4 tygodnie, wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym.

3. Odbiór odpadów zmieszanych z 2 kontenerów o poj. 1100 litrów  oraz kosza przy OSP Krasnosielc oraz Chłopia Łąka 1 raz w miesiącu, nie rzadziej niż co 4 tygodnie a także 1 kontenera KP7 stanowiących własność Gminy - 2 razy w miesiącu.

4.Odbiór przez Wykonawcę odpadów wielkogabarytowych, przeterminowanych leków z punktów zbiórki zorganizowanych w 3 aptekach na terenie gminy oraz zużytych baterii i akumulatorów  z punktów zbiórki zorganizowanych w placówkach oświatowych dwa razy w roku, elektrośmieci oraz opon wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym.

KODY ODPADÓW

Kod odpadu Rodzaje odpadów

15 01 01 Opakowania z papieru i tektury

15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych

15 01 04 Opakowania z metali

15 01 05 Opakowania wielomateriałowe

15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe

15 01 07 Opakowania ze szkła

20 01 01 Papier i tektura

20 01 02 Szkło

20 01 11 Tekstylia

20 01 39 Tworzywa sztuczne

20 01 40 Metale

20 01 08 Odpady kuchenne ulegające biodegradacji

20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji

20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne

20 03 07 Odpady wielkogabarytowe

20 03 99 Odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach

 

5. Wykonawca wyposaży w pojemniki plastikowe :

 

1.      gospodarstwa domowe, które zadeklarowały gromadzenie odpadów w sposób selektywny w 2 pojemniki plastikowe o pojemności  120l (odpady suche, mokre)

 

2.      gospodarstwa domowe, które nie będą prowadzić segregacji odpadów  w 1 pojemnik plastikowy o pojemności 120 l.

 

6.Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy cywilno-prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo-budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami, a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami.

 

7. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia

a) W terminie 14 dni od dnia podpisania umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości, objętych zamówieniem z podziałem na gospodarstwa segregujące i niesegregujące odpady.

b) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 700-2000.

c) Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca będzie sporządzać harmonogramy odbioru, które Zamawiający będzie po akceptacji publikował na stronie internetowej a Wykonawca w formie wydruków, będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości podczas pierwszego odbioru odpadów.

d) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań, zgodnych z art. 9n ust.1-3 z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 r. poz. 1399).

e) Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Krasnosielc Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów.

f) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności:

1) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r.  poz. 21)

2) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013   r. poz. 1399).

3) uchwały Nr XXV/128/12 Rady Gminy Krasnosielc z dnia 28 grudnia  2012 roku  w              sprawie uchwalenia  Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy   

   Krasnosielc

4) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie

szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli

nieruchomości (Dz.U z 2013 roku poz.122),

g)Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów recyklingu przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru ,metali ,tworzyw sztucznych i szkła oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2013r., poz. 1399), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012r., poz. 645), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r. poz. 676). Za nie wywiązanie się z osiągnięcia poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru ,metali ,tworzyw sztucznych i szkła oraz nie ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne zgodnie z art. 9z ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach(Dz. U z 2013 r. poz.1399).

h) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

Podane ilości są szacunkowe/przewidywane i mogą ulec zmianie (

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Przemysław Ferenc
    data wytworzenia informacji: 2015-12-02
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2015-12-02 13:21
Załączniki:
  • SIWZ318kB
    Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Przemysław Ferenc
      data wytworzenia informacji: 2015-12-02
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2015-12-02 13:24
  • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia152.5kB
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Przemysław Ferenc
      data wytworzenia informacji: 2015-12-02
    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2015-12-02 13:25
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krasnosielc
data opublikowania zdarzenia: 2015-12-02 14:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oznaczenie: UGK.ZP.7.2015
Szczegółowa informacja:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

ugkrasnosielc-bip.pl


Krasnosielc: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krasnosielc
Numer ogłoszenia: 327618 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krasnosielc , Rynek 40, 06-212 Krasnosielc, woj. mazowieckie, tel. 029 7175073, faks 029 7175074.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugkrasnosielc-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krasnosielc.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Krasnosielc, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach DzU z 2013 r poz 1399 zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211 12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012- 2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami, uchwały Nr 212 12 z dnia 22 października 2012 r. Sejmiku Województwa Mazowieckiego w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Krasnosielc wprowadzonego uchwałą Nr XXV128 12 Rady Gminy Krasnosielc z dnia 28.12.2012 r. Odbiorem i zagospodarowaniem zostaną objęte: bezpośrednio z nieruchomości odpady niesegregowane odpady komunalne zmieszane - częstotliwość wywozu powyższych odpadów 1 raz w miesiącu, nie rzadziej niż co 4 tygodnie, wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbiór i zagospodarowanie niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. odpady segregowane w tym: odpady komunalne zbierane jako frakcja mokra, odpady komunalne ulegające biodegradacji częstotliwość wywozu powyższych odpadów 1 raz w miesiącu, nie rzadziej niż co 4 tygodnie, wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. odpady komunalne zbierane jako frakcja sucha częstotliwość wywozu 1 raz w miesiącu, nie rzadziej niż co 4 tygodnie, wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. Odbiór odpadów zmieszanych z 2 kontenerów o poj. 1100 litrów oraz kosza przy OSP Krasnosielc oraz Chłopia Łąka 1 raz w miesiącu, nie rzadziej niż co 4 tygodnie a także 1 kontenera KP7 stanowiących własność Gminy 2 razy w miesiącu.Odbiór przez Wykonawcę odpadów wielkogabarytowych, przeterminowanych leków z punktów zbiórki zorganizowanych w 3 aptekach na terenie gminy oraz zużytych baterii i akumulatorów z punktów zbiórki zorganizowanych w placówkach oświatowych dwa razy w roku, elektrośmieci oraz opon wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. KODY ODPADÓW Kod odpadu Rodzaje odpadów 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 04 Opakowania z metali 15 01 05 Opakowania wielomateriałowe 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 07 Opakowania ze szkła 20 01 01 Papier i tektura 20 01 02 Szkło 20 01 11 Tekstylia 20 01 39 Tworzywa sztuczne 20 01 40 Metale 20 01 08 Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 20 03 01 Niesegregowane zmieszane odpady komunalne 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 20 03 99 Odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach Wykonawca wyposaży w pojemniki plastikowe :gospodarstwa domowe, które zadeklarowały gromadzenie odpadów w sposób selektywny w 2 pojemniki plastikowe o pojemności 120l odpady suche, mokre gospodarstwa domowe, które nie będą prowadzić segregacji odpadów w 1 pojemnik plastikowy o pojemności 120 l.Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy cywilno-prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo-budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami, a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia W terminie 14 dni od dnia podpisania umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości, objętych zamówieniem z podziałem na gospodarstwa segregujące i niesegregujące odpady.Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 7:00-20:00. Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca będzie sporządzać harmonogramy odbioru, które Zamawiający będzie po akceptacji publikował na stronie internetowej a Wykonawca w formie wydruków, będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości podczas pierwszego odbioru odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań, zgodnych z art. 9n ust.1-3 z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz.U. z 2013 r. poz. 1399. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Krasnosielc Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz.U. z 2013 r. poz. 1399. uchwały Nr XXV/128/12 Rady Gminy Krasnosielc z dnia 28 grudnia 2012 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Krasnosielc Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Dz.U z 2013 roku poz.122, Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów recyklingu przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych papieru ,metali ,tworzyw sztucznych i szkła oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U z 2013r., poz. 1399, Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych Dz. U z 2012r., poz. 645, oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów Dz. U z 2012r. poz. 676. Za nie wywiązanie się z osiągnięcia poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych papieru ,metali ,tworzyw sztucznych i szkła oraz nie ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne zgodnie z art. 9z ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U z 2013 r. poz.1399. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.Podane ilości są szacunkowe/przewidywane i mogą ulec zmianie zwiększenie lub zmniejszenie.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 15 8917 0001 0000 0026 2000 0030 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu Gminy Krasnosielc lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca musi wykazać że: - posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Krasnosielc zgodnie z art.9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2013 r..poz. 1399 ), - posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r. poz.21),
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o złożony wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej 2 usługi w zakresie odbioru odpadów w sposób ciągły przez okres 12 m-cy w ilości co najmniej 2000 Mg każda w ciągu roku. Wykaz może być przedstawiony jako poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - załącznik Nr 5 do SIWZ,
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • 1Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać że: - dysponuje bazą magazynowo -transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Krasnosielc, - posiada co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych - posiada co najmniej dwa pojazd przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, -posiada 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej - załącznik nr 7 do SIWZ,
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • 1Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać że: - dysponuje bazą magazynowo -transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Krasnosielc, - posiada co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych - posiada co najmniej dwa pojazd przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, -posiada 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej - załącznik nr 7 do SIWZ,
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości min. 100 000,00 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, potwierdzenie wniseinia wadium, zaakceptowany wzór umwwy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin płatności faktury - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: a) zmiany przepisów prawnych istotnych do realizacji przedmiotu umowy, w tym w szczególności ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz uchwał Rady Gminy Krasnosielc wydawanych na podstawie tejże ustawy, b) zmiany częstotliwości odbioru odpadów z gospodarstw domowych, c) wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy, d) siły wyższej uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy, e) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, f) zmiany danych teleadresowych. 3. Zmiany umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron i wymagają formy pisemnej, pod rygorem ich nieważności. 4. Zakazane są zmiany umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugkrasnosielc-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krasnosielc Rynek 40 06-212 Krasnosielc pokój nr 20..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krasnosielc Rynek 40 06-212 Krasnosielc Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                                                                                        Wójt                                                                                                                                                                                                                       /-/

                                                                                            Paweł Ruszczyński 

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Przemysław Ferenc
    data wytworzenia informacji: 2015-12-02
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2015-12-02 13:29
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krasnosielc
data opublikowania zdarzenia: 2015-12-10 12:25
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oznaczenie: UGK.ZP.7.2015
Szczegółowa informacja:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

ugkrasnosielc-bip.pl


Krasnosielc: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krasnosielc
Numer ogłoszenia: 327618 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krasnosielc , Rynek 40, 06-212 Krasnosielc, woj. mazowieckie, tel. 029 7175073, faks 029 7175074.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugkrasnosielc-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krasnosielc.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Krasnosielc, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach DzU z 2013 r poz 1399 zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211 12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012- 2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami, uchwały Nr 212 12 z dnia 22 października 2012 r. Sejmiku Województwa Mazowieckiego w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Krasnosielc wprowadzonego uchwałą Nr XXV128 12 Rady Gminy Krasnosielc z dnia 28.12.2012 r. Odbiorem i zagospodarowaniem zostaną objęte: bezpośrednio z nieruchomości odpady niesegregowane odpady komunalne zmieszane - częstotliwość wywozu powyższych odpadów 1 raz w miesiącu, nie rzadziej niż co 4 tygodnie, wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbiór i zagospodarowanie niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. odpady segregowane w tym: odpady komunalne zbierane jako frakcja mokra, odpady komunalne ulegające biodegradacji częstotliwość wywozu powyższych odpadów 1 raz w miesiącu, nie rzadziej niż co 4 tygodnie, wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. odpady komunalne zbierane jako frakcja sucha częstotliwość wywozu 1 raz w miesiącu, nie rzadziej niż co 4 tygodnie, wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. Odbiór odpadów zmieszanych z 2 kontenerów o poj. 1100 litrów oraz kosza przy OSP Krasnosielc oraz Chłopia Łąka 1 raz w miesiącu, nie rzadziej niż co 4 tygodnie a także 1 kontenera KP7 stanowiących własność Gminy 2 razy w miesiącu.Odbiór przez Wykonawcę odpadów wielkogabarytowych, przeterminowanych leków z punktów zbiórki zorganizowanych w 3 aptekach na terenie gminy oraz zużytych baterii i akumulatorów z punktów zbiórki zorganizowanych w placówkach oświatowych dwa razy w roku, elektrośmieci oraz opon wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. KODY ODPADÓW Kod odpadu Rodzaje odpadów 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 04 Opakowania z metali 15 01 05 Opakowania wielomateriałowe 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 07 Opakowania ze szkła 20 01 01 Papier i tektura 20 01 02 Szkło 20 01 11 Tekstylia 20 01 39 Tworzywa sztuczne 20 01 40 Metale 20 01 08 Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 20 03 01 Niesegregowane zmieszane odpady komunalne 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 20 03 99 Odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach Wykonawca wyposaży w pojemniki plastikowe :gospodarstwa domowe, które zadeklarowały gromadzenie odpadów w sposób selektywny w 2 pojemniki plastikowe o pojemności 120l odpady suche, mokre gospodarstwa domowe, które nie będą prowadzić segregacji odpadów w 1 pojemnik plastikowy o pojemności 120 l.Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy cywilno-prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo-budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami, a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia W terminie 14 dni od dnia podpisania umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości, objętych zamówieniem z podziałem na gospodarstwa segregujące i niesegregujące odpady.Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 7:00-20:00. Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca będzie sporządzać harmonogramy odbioru, które Zamawiający będzie po akceptacji publikował na stronie internetowej a Wykonawca w formie wydruków, będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości podczas pierwszego odbioru odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań, zgodnych z art. 9n ust.1-3 z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz.U. z 2013 r. poz. 1399. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Krasnosielc Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz.U. z 2013 r. poz. 1399. uchwały Nr XXV/128/12 Rady Gminy Krasnosielc z dnia 28 grudnia 2012 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Krasnosielc Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Dz.U z 2013 roku poz.122, Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów recyklingu przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych papieru ,metali ,tworzyw sztucznych i szkła oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U z 2013r., poz. 1399, Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych Dz. U z 2012r., poz. 645, oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów Dz. U z 2012r. poz. 676. Za nie wywiązanie się z osiągnięcia poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych papieru ,metali ,tworzyw sztucznych i szkła oraz nie ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne zgodnie z art. 9z ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U z 2013 r. poz.1399. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.Podane ilości są szacunkowe/przewidywane i mogą ulec zmianie zwiększenie lub zmniejszenie.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 15 8917 0001 0000 0026 2000 0030 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu Gminy Krasnosielc lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca musi wykazać że: - posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Krasnosielc zgodnie z art.9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2013 r..poz. 1399 ), - posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r. poz.21),

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o złożony wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej 2 usługi w zakresie odbioru odpadów w sposób ciągły przez okres 12 m-cy w ilości co najmniej 2000 Mg każda w ciągu roku. Wykaz może być przedstawiony jako poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - załącznik Nr 5 do SIWZ,

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        1Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać że: - dysponuje bazą magazynowo -transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Krasnosielc, - posiada co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych - posiada co najmniej dwa pojazd przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, -posiada 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej - załącznik nr 7 do SIWZ,

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        1Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać że: - dysponuje bazą magazynowo -transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Krasnosielc, - posiada co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych - posiada co najmniej dwa pojazd przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, -posiada 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej - załącznik nr 7 do SIWZ,

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości min. 100 000,00 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, potwierdzenie wniseinia wadium, zaakceptowany wzór umwwy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin płatności faktury - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: a) zmiany przepisów prawnych istotnych do realizacji przedmiotu umowy, w tym w szczególności ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz uchwał Rady Gminy Krasnosielc wydawanych na podstawie tejże ustawy, b) zmiany częstotliwości odbioru odpadów z gospodarstw domowych, c) wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy, d) siły wyższej uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy, e) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, f) zmiany danych teleadresowych. 3. Zmiany umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron i wymagają formy pisemnej, pod rygorem ich nieważności. 4. Zakazane są zmiany umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugkrasnosielc-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krasnosielc Rynek 40 06-212 Krasnosielc pokój nr 20..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krasnosielc Rynek 40 06-212 Krasnosielc Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                                                                                        Wójt                                                                                                                                                                                                                       /-/

                                                                                            Paweł Ruszczyński 

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Przemysław Ferenc
    data wytworzenia informacji: 2015-12-02
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2015-12-02 13:36
Unieważnienie postępowania
data opublikowania zdarzenia: 2015-12-10 13:00
Typ zdarzenia: unieważnienie
Oznaczenie: UGK.ZP.7.2015
Szczegółowa informacja:

Krasnosielc 10.12.2015 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Urząd Gminy Krasnosielc informuje, że postępowanie „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krasnosielc”, oznaczone jako UGK/ZP/7/15, zostało unieważnione ponieważ ceny zaproponowane w ofertach przewyższają kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. 2013 poz. 907 ze zm.).

 

 

 

Wójt /-/

Paweł Ruszczyński

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Przemysław Ferenc
    data wytworzenia informacji: 2015-12-10
  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2015-12-10 12:30
[drukuj]