Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora ds. dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Krasnosielc,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Krasnosielc,
- monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- przedstawianie Wójtowi Gminy Krasnosielc bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań,
- sporządzanie raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, o którym mowa w art. 11 ustawy oraz publikacja na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Krasnosielc.
Kontakt:
Koordynator ds.dostępności
Małgorzata Janowska
tel. 29 71 400 44
e-mail: m.janowska@ugkrasnosielc.pl