Treść strony
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora ds. dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Krasnosielc,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Krasnosielc,
- monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- przedstawianie Wójtowi Gminy Krasnosielc bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań,
- sporządzanie raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, o którym mowa w art. 11 ustawy oraz publikacja na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Krasnosielc.
Kontakt:
Koordynator ds.dostępności
Małgorzata Janowska
tel. 29 71 400 44
e-mail: m.janowska@ugkrasnosielc.pl
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony: 78
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2021-03-23 14:02
Urząd Gminy Krasnosielc
ul. Rynek 40
06-212 Krasnosielc
NIP 757-10-07-341 REGON 000538952
nr konta 70 8917 0001 0000 0026 2000 0010
Dane kontaktowe
tel. 29 71-75-073 fax 29 71-75-074
ugkrasnosielc@post.pl
Dni i godziny urzędowania
poniedziałek - piątek
7.00 - 15.00
Odnośniki
Prześlij nam swoją uwagę
Metryka strony BIP
Licznik odwiedzin strony BIP: 593284
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2021-04-12 13:22